Kampania #bądźwidoczny zmierza ku końcowi. Jednak jej organizator zapowiada II edycję. Inicjatywa skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które ucierpiały na skutek pandemii...
W trakcie tegorocznej I edycji kampanii Agencja NPROFIT organizowała webinaria, które wprowadzały przedsiębiorców w tematykę pozycjonowania i reklamy internetowej. Na stronie internetowej Agencji publikowane były również poradniki dla wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji oraz chcących samodzielnie prowadzić działania z zakresu widoczności firmy w wyszukiwarce internetowej.
NOWA EDYCJA Kampanii #bądźwidoczny
W 2021 roku Agencja NPROFIT ponownie będzie działać dla przedsiębiorców, którzy chcą utrzymać swoją firmę i miejsca pracy. Z pewnością skutecznie zachęci ich do większej aktywności w Internecie. Do grona organizatorów dołączy również platforma Terdeals.com.
Cele kampanii #bądźwidoczny to:
- przekazywanie w przystępny sposób wiedzy z zakresu pozycjonowania stron przedsiębiorcom i menadżerom,
- upowszechnienie wiedzy z zakresu reklamy internetowej oraz planowania i zarządzania kampanią,
- promowanie aktywności firm w przestrzeni internetowej.
W trakcie II edycji kampanii #bądźwidoczny zaplanowano:
- bezpłatne webinaria dla przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem w branży e-commerce lub zwiększeniem ruchu na stronie firmowej,
- szkolenia stacjonarne (jeżeli sytuacja na to pozwoli),
- dostęp do publikacji eksperckich,
- bezpłatne audyty SEO dla firm uczestniczących w wydarzeniach, które pozwolą na zweryfikowanie aktualnego stanu strony i przygotowanie przez ekspertów NPROFIT listy zalecanych modyfikacji.
DODATKOWY PORADNIK DLA FIRM
W ramach zaplanowanych działań ukazały się trzy poradniki: